Ingen är fullkomlig

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Åter igen sätter jag upp mål så höga att jag blir höjdrädd när jag börjar titta på dom.
Ännu en gång har jag placerat samurajen strax bakom mig.

Den där samurajen som viskar i mitt öra " Du kan bättre, det dä'r va väl ingenting, bättre kan du, kom igen nu då"
Väntandes står han där redo att hugga huvudet av mig vid minsta lilla misstag. Jag behöver inte ens ha gjort något misstag. Jag bli halshuggen varje dag för något som jag inte gjort tillräckligt bra och i mina egna ögon görs det aldrig någonting riktigt bra.

Jag skulle skälla på mina vänner och värna om deras bästa om dom lät deras samuraj styra och hugga huvudet av dom för minsta lilla.
Det är okej, alla gör misstag. Ingen fixar allt, ingen är fullkomlig, man får göra fel.....
Alla får det.......

Men inte jag.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av vilsen:

ihhii det ska jag göra..

Det blev inget prov idag..Han göra 4frågor och kräktes och ja ett liv vart det av med allt..:(ska blogga om det:))fyfan mår skit lite bättre nu men säger bara trodde jag skull dö:(

2:a kommentar, skriven , av ormbäraren:

jaget jagar på.. state of mind. ha en riktigt fin lucia hela familjen.

Kommentera inlägget här :