Mer förvirrad än vanligt!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Jag är så totalt jätte förvirrad idag och ju ondare det gör desto mer förvirrad blir ja.
Antagligen för att jag blir så hemskt fokuserad på det onda att det inte finns mycket till tankeverksamhet över till annat.

Det har fällts många tårar idag, tårar av bara smärta. Kan inte röra mig som jag vill, kan inte tänka och det mesta som jag tar mig för blir helt jävla fel.

Jag vill inte va så här, denna kroppen är inte mitt jag, det är inte sån här jag är.

Idag är det en stor jävla sorg.

Acceptera..... Hur?!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av kryddan:

Hej vännen:)

såg du bytt bloggställe med :)

Inge roligt att se att du har så ont :(

Hoppas J tar hand om dig då.

Ska kolla din blogg sen ska skutta runt lite först bara:)

Kramiz på er båda:)

Kommentera inlägget här :