Min Tjej!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Ja den goa kvinnan va ju här hos mig en stund i går kväll som ni märker på inlägget nedan.

Det betydde så väldigt mycket för mig när hon sa det där med samurajen och att hon tagit honom ifrån mig ett tag. När jag hörde henne säga det så brast allting och tårarna bara sprutade. För en gång skull va det faktiskt skönt att gråta och en känsla av befrielse lade sig på mina axlar.
Jag tror det va det bästa som någon har kunnat sagt, det var bättre än alla peppande ord i världen.

JUST DET JAG BEHÖVDE HÖRA!!

Jag vet att jag är min egen värsta fiende. Andras förväntningar skiter jag blankaste fan i faktiskt just nu. Men mina egna krav är inte lika lätta att hanskas med. Så om jag får en behövlig paus från min samuraj ett tag är bara behjälpligt.

Hon är bra fin kvinnan ska ni veta, jag älskar henne så mycket.




Sen att hon försöker kväva mina barn är en annan sak. Tyvärr missade kameran precis Zacks bett i hennes axel.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bibbi:

Nu har du äntligen fått vad du borde fått för länge sedan. Kolla in hos mig och hämta.

Kram

Bibbi

Kommentera inlägget här :