MP3-helvetet......

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;

Den där lilla tekniska maskinen är verkligen nära att dö nu. Inte en ända dator verkar vara villig att ta imot den lilla maskinvaran så jag kan föra över lite musik som jag ska ha i bilen.

Har försökt på flera datorer och Peter försökte hjälpa till och få det att fungera. Men den lilla jäveln är totalt ofrivillig till samarbete. Så nu har jag 3 allternativ:

  • Slita och svära tills jag får det att fungera, om jag får det att fungera.
  • Bita, sita och demolera den i småbitar för att lindra min ilska mot den.
  • Köpa en ny.

 Helvetet har ju alltid fungerat förut men fan inte nu.........

Mina nerver klarar inte av tekniska saker, som tycker inte om mig.


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av hella starsprinkle:

jag kanske kan hjälpa dig,brukar kunna fixa sånt grejs

2:a kommentar, skriven , av ormbäraren:

jo, börjar bli tid för nytt nu....

3:e kommentar, skriven , av Nattis:

Kanske måste du installera om programmet som styr din Mp3?

Kommentera inlägget här :