Nä men oj, det visste inte jag.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Ang Lördagen så blir det bara mer och mer spännande. Ganska snabbt utvecklar sig kvällen till något som i mina öron inte alls låter bekant. Jag följer utvecklingen av djungeltelegrafen med spänning. Det kan fan inte ha varit lätt för omgivningen att ha de 2 mest tacksamma samtalsämnena på ett och samma ställe och i varandras armar dessutom.

Det som har till kommit är att jag & Hella tydligen hade 30 minuters sex på toaletten. Jag måste nog fråga den lilla mannen som pratar så om vårat sexliv om det va skönt.

Jag kan ju liksom inte greppa själva händelsen fast jag kommer ihåg reste av kvällen. Kan det kanske bero på att det aldrig har hänt, men rykterna säger ju det och i den här stan tror man på rykten.......... Alltså måste det ju vara sant!

Jag imponeras verkligen av den lilla mannen. Han har ju en sån fantasi att han lätt kan knåpa ner en liten novell om det hela. Det skulle ju kunna bli ganska sexigt. " Sandra & Hella heta på krogen" skulle den kunna heta. Fan man kanske skulle kunna tjäna lite pengar på hans fantasier.

Nästa gång ska jag ta han i örat och släpa in honom med oss på toaletten.
Ack vad besviken han lär bli när vi sätter oss och kissar samt pudrar näsan lite!

Men då förvandlas väl pudret till amfetamin oxå!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kerstin:

Hejsan!

Så det är här du är! Har haft datorförbud ett tag, nacken har satt stopp. Men du rykten, ja jag säger då det! Vad jag har snabbläst så hade ni förbannat kul!! Men det finns som du skrev ALLTID nån jäkla moraltant som ska lägga sej i sånt som dom int har nå me å göra!

Kram

2:a kommentar, skriven , av puffan78:

Hej!



Vill bara säga att jag nyss hittat hit och läst runt lite! Verkar vara en kul & intressant blogg, jag kommer återvända!

3:e kommentar, skriven , av hella starsprinkle:

hahaha så jävla sant!

4:e kommentar, skriven , av Häxmamman:

Vissa människor är patetiska, jag vet att det pratas om mig nere på vårt samhälle, jag förstår inte, ändå läser de min blogg och det är det dom pratar om...



hur kan hon skriva si och så, fn det är bättre att dom pratar om det jag skriver inte att jag skriver...



Ja,ja låt f
nskapet skriva en roman åt er och tjäna en hacka ni med Ler

Kommentera inlägget här :