Nu ska jag informera!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Bygelbh:ar är ett bra val för mina tuttar tycker jag. Ska det köpas en bh så ska det vara med byglar.

Idag fick jag uppleva baksidan med dessa bh:ar.

Jag lutade mig framåt och skulle sätta på en film åt Leo och Bea när en smärta likt ingen annan högg till i ena bröstet. Jag vågade inte röra mig för det gjorde så satans ont. Där stod jag framåtböjd och skrek alla svordommar som jag kunde komma på utan att en ända i familjen reagerade.

Bygeln i Bh:n hade gått av "hur nu det gick till" och borrat in sig i min stackast tutte.

Om jag hade bott i USA så hade jag kunnat stämma skiten ur tillverkarna, nu får jag nöja mig med att tycka synd om mig själv! Hade jag haft silikontuttar så hade nog inplantatet blivit punkterat.


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ormbäraren:

tur de inte e byglar i kallingarna : ) hmm ja e dåli på å hitta på dator så får lägga dig på mina favosar..

2:a kommentar, skriven , av Fia:

men oj det kan ju va riktigt farligt , hoppas du inte giorde jätte illa och att det läker snart .

tänk va viktigt det är att saker och ting håller .

önskar dig en trevlig lucia och lördag kväll.

/fia

3:e kommentar, skriven , av Fia:

nä jag håller med det är dåligt av tillverkarna det kan ju bli jätte djupt sår av en bygel.

4:e kommentar, skriven , av magstark:

Haha, ja det gjorde jag, men sen så rullade jag på sidan och somnade inom typ fem sekunder :p

5:e kommentar, skriven , av magstark:

haha, det lät helt klart som en spännnande erfarenhet :p

6:e kommentar, skriven , av magstark:

det lät helt klart sweet, måste varit spännande att vakna med sådana minnen ;D

7:e kommentar, skriven , av magstark:

mmm, det kan jag tänka mig.. vilken lyx att få ha sex med en persn och inte en dildo - en dildo är så dålig på respons :p

8:e kommentar, skriven , av magstark:

mmm, äkta vara is the shit, några dagar kvar tills jag får mitt äkta vara igen... då får han jobba och kompensera för att han har varit frånvarande så länge...

9:e kommentar, skriven , av magstark:

haha, jag är inte så bra på att straffa, däremot bättre på att straffas...

10:e kommentar, skriven , av magstark:

hrm, det borde funka, låter helt klart effektivt ;D

11:e kommentar, skriven , av Bibbi:

Fy f-n vad läskigt. Vilken vidrig upplevelse. Hoppas att du mår bättre nu.

Kram

Bibbi

12:e kommentar, skriven , av Nattis:

HUGA måste varit en smärta utan dess like!

Stackars stackars dig... som inte bor i USA och kan stämma skiten ur tillverkarna!

Antingen har du bloggat järnet eller så har jag varit dålig på att läsa. Kan nog vara båda för jag har jobbat som en iller! :) Men nu jävlar ska här läsas och kommenteras!

Kommentera inlägget här :