Nu ska lugnet infalla sig.......

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
........När det börjar bli kväll!

Har hunnit med både Frejgården med Zack, kokat knäck, handlat, åkt till Hasselfors och fått hundarna klippta, tittat på bebisar, åkt rulltrappa med Leo, hämtat papper på biblioteket som jag glömde i kopiatorn igår..... Jo det har hunnits med en del faktiskt och nu är jag helt slut och ont som SÖREN i hela högersidan av kroppen.

Längtar tills ungarna somnat så jag kan bädda ner mig i soffan och titta på tv efter att jag tagit ett långt välförkänt bad.

Leo blev i alla fall dunder kär i valparna.

- Åh mamma dom är så små så dom kan inte bita mig!
- Ja dom är så små så små.
- Ja och tjocka.

Leo va lite fundersam över hur dom ska kunna gå när dom är så tjocka. Lite svårt för han att förstår att dom blir mer lagom i allt när dom blir lite större.


Denna lilla sköningen har vi döpt till Artur!




För övrigt så har Leo gett mig skavsår i öronen idag. Han har talat oavbrutet sen jag hämtade honom på dagis kl: 14.00. Jag förstår inte hur många ord som kan komma ut ur munnen på den där pojken på så kort tid. Och alla meningar börjar på:    - Vet du........................ 

Nopp lite kaffe på det här så ska kvällen kunna hållas vaken ett tag till i alla fall.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva T:

Hej Starka å lite "dumma"

När ska du lära dig skillnaden på dig och vilken annan 28 årig flerbarnsmamma...............som helst.

Du ska inte göra slut på dig själv och ligga i 110 knyck alltid, för det är det du gör.

110 eller fullständigt slut, å inte ens då ger du dig. Du bäddar för mer problem i framtiden om du inte är rädd å försiktig med dig å din ork...............Kram

2:a kommentar, skriven , av Bibbi:

Tittar in och önskar dig en skön helg utan alltför mycket smärta. Hoppas det löser sig med hundvakten.

Njut av badet.

Kram

Bibbi

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

en sån där ful hund igen....

4:e kommentar, skriven , av Hontass:

Ja Anonym.... En sån där ful hund igen.



Dom lär det bli fler bilder av.

Kommentera inlägget här :