Så jävla nöjd..... Teoriprovet klart!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
  1. Fordonskännerdom, manövrering      6 av 7
  2. Miljö                                                           5 av 5
  3. Trafiksäkerhet                                        16 av 16
  4. Trafikregler                                              29 av 32
  5. Personliga förutsättningar                    4 av 4


SUMMA:       60 av 65

Kravgräns:  52


Nu tyckte jag att jag va jävligt bra.


Då är det körningen kvar 08.10 i morgon bitti.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johan:

Gratz till dig tjejen!!!

2:a kommentar, skriven , av magstark:

kommentarsvar: Det kan man tycka är lite väl över gränsen! Står det inte i deras avtal att man ska få en varning först?



Och du, grattis till provet!

3:e kommentar, skriven , av Jezzz:

åååh! GRATTIS!!!

har kollat in här typ var dag o undrat när det där provet ska ske!

(ja, du har ju säkert skrivit när, men mitt minne är dåligt men kort!)

kram!

4:e kommentar, skriven , av tobbe:

grattis grattis tjejen,,då kan du ju snart komma på en kaffe hemma hos mej ju,,,,,

5:e kommentar, skriven , av Camilla:

Stort GRATTIS!!!

Kanske bra att blivit av med samurajen? Med den borta så går det bra imorgon oxå =)

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Grattis!!!

7:e kommentar, skriven , av vilsen:

GRATTIISS SANDRA!!

DU MÅSTE VARA LYCKLIG ÖVER DETTA!!!

FYFAN VAD DU ÄR BRA;)

8:e kommentar, skriven , av vilsen:

Shiit så du har med levt i detta svart och vitt..och nu när du skrev hur du sakta började förändra dig genom ta lite och börja sluta med antingen eller inte...

Så är jag hela tiden..

Antingen mitt eller inte..Kan inte acceptera ett enda sak normalt...sjukt och inget jag gör med flit..Igår slog allt detta tanken mig hur jävla illa jag lever egentligen och vilka krav..fyfan:((

Nu ska jag börja med det du skrev..

Om jag ska äta ska jag inte äta proppmätt ta lite och allt ska jag försöka stabillisera;)



Men hur är det idag sandra med det?

9:e kommentar, skriven , av hella starsprinkle:

Wohooo hejja hejja.

Du är så bra!

10:e kommentar, skriven , av Lotta:

Hoppas att det går lika bra på körningen...håller tummarna. Kram Lotta

11:e kommentar, skriven , av sisse:

Grattis Gumman!!!

12:e kommentar, skriven , av Bibbi:

You go girl! Jättegrattis!

Kram

Bibbi

13:e kommentar, skriven , av Catarina:

STORT GRATTIS!! Hoppas att du klara det :)

14:e kommentar, skriven , av kryddan:

GRATTIS vännen:)

Lycka till eller bryt ett ben eller vad man nu säger på uppkörningen :P

Kramiz på er:)

15:e kommentar, skriven , av Ööörreebbbroo:

Grattis gumman:):):):):):):)O stort lycka till idag!!!!!!!

16:e kommentar, skriven , av Anonym:

Men för faan! JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :)

Kommentera inlägget här :