Sov gott med Gordon.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Jag tror klockan va närmare 04.00 när jag lyckades somna i natt och det va med vänner fortfarande rullandes i dvd:n.

Den lilla stunden jag lyckades sova hann jag vara otrogen massor av gånger med Gordon Ramsey. Jag sov så gott att jag inte ens hade dåligt samvete när jag vaknade..... Ja men va fan det va ju Gordon!

Det ända tråkiga med det va ju att jag inte kunde kasta mig på telefonen och informera J om min otrohet med Gordon. Men jag kunde inne i mitt huvud höra hans kommentar om det hela

" Ja du och dina drömmar och snäll är du som informerar mig TACK"

Fast den gången när jag drömde att jag hittat én film med han och massa andra män betackade han sig från att han fick veta. Då tyckte han att jag kunde ha varit tyst.

Ja ja nu for han till Thailand och lämnade kvar 2 paket batterier så jag tycker att jag gott kan roa mig med Gordon på nätterna.

Han lär nog få höra det så fort jag får chansen.


Han är gubbsnygg som Terry Toppa brukar säga.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nattis:

Självklart, är han inte där och roar dig får du göra det själv! :)

Kommentera inlägget här :