Väckning 06.00

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Jo då blev jag väckt i morse, av J:s telefon som han har alarmet på. Eftersom hans telefon är avstängt då kopplade jag väl inte att det va den som låg och tjöt någonstanns. Den ringde om och om igen och jag beslöt mig för att göra något åt saken. Försökte starta telefonen så jag kunde stänga av det sablans alarmet men då har karln pinkod på sin telefon. Så nu lär jag få ha väckning kl 06 varje morgon tills han kommer hem igen. Jag måste ha varit extremt trött de andra måååårnarna som inte har vaknat av det då!

Måste hitta något jätte smart och tyst ställe att gömma fanskapet på för så här kan det ju inte vara, Vägrar ju vakna  vid den tiden om man inte måste!

Det där gjorde han säkert med flit ;-)





............................. Men åh plocka ur batteriet. Tack Leos pappa det hade jag aldrig kommit på själv.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva T:

Hej Starka !

Glöm inte var du gömt den bara.....tala om för oss här så vi kan påminna dig.................kram

2:a kommentar, skriven , av Leos pappa:

Du kan ju ta bort batteriet om du inte vill att den ska ringa kl 06

3:e kommentar, skriven , av Pia:

Önskar dig en riktigt god jul !!

4:e kommentar, skriven , av vashten:

Hej min vän, tittar in för att önska dig en riktigt God Jul och en helt otroligt mysig dag med mycket kärlek och gemenskap.KRAM

Med juliga hälsningar Johan Vashten

5:e kommentar, skriven , av Ööörreeebbrroo:

Gomorron!Ville önska dej en god jul....De snöar ute och e sååå mysigt,så vakna nu*Kram kram

6:e kommentar, skriven , av Björn:

GOD JUL!

7:e kommentar, skriven , av Lillasyster Toppa:

Men hallå! Tänkte precis säga att man kan ta ur batteriet men Leos smarta pappa hann visst före.

8:e kommentar, skriven , av Bibbi:

God Jul!

Kram

Bibbi

9:e kommentar, skriven , av Jezzz:

go jul på hontassen!

kram jezzz

10:e kommentar, skriven , av Nattis:

Det är absoltu ingen som förväntar sig att du ska klara av att tänka själv när du blev väckt av någon annans mobil kl 06 på morgonen!

HA en riktigt skön jul gumman så syns vi kanske här på Metrobloggen ikväll!

kram

11:e kommentar, skriven , av Johan:

God Jul lilla Hontass!

12:e kommentar, skriven , av Den dar J:

Du far ju tanka pa att tom toppa kom ju pa att man kunde ta ur batteriet.

Annars ar det samma kod som min bankdosa.

Kommentera inlägget här :