Rolof uppskattar ej våran humor.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Vi åt bl.a prinskorv till middag.

Toppa med sin humor skulle skoja med Rolf  "Rolf = morsans gubbe som lider av sin kvinnas hemska döttrar" som legat och sovit hela dagen. Hon monterade en prinskorv i gylfen och spatserade in till honom. Det tog ett tag inan han Uppteckte hennes uppfinningsrikedom.


Terry dansade fram lite icke förföriskt blinkade med ögonen och sa:
- Vill du smaka på den.
- Men stick, du är knäpp.
- Men smaka... bara lite.
- NEJ!! GÅ!!


Jag står i dörren och vrider mig av skratt:
- men Rolof " är så Leo säger Rolf" Du får väl inte homofobi?!
- TA BORT DIN SYSTER HÄRIFRÅN!!


- Men Rolof smaka lite då!!
- NEJ!! SKIT PÅ DIG!
- Men Rolof!
-GÅÅÅÅÅ!!!


Jag förstår inte, han uppskattar inte våran form av humor!! Tänk att en korv kan skapa en sån frustraktion.


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lillasyster Toppa:

Hahahaha!! Stackars Rolof... Men han är bra söt:)

2:a kommentar, skriven , av peter pc carlsson:

nog var det kul. Men han kanske är som jag, har inga problem med homosexuella men gillar inte prinskorv :-)

3:e kommentar, skriven , av vashten:

Hej hej, hoppas allt är bra och jag ber om ursäkt för min dåliga uppdatering, det har varit mkt dessa dagar...Hur mår du???fint fint hoppas jag.. jag hoppas du haft en underbar julhelg....kram

4:e kommentar, skriven , av Nattis:

Stackarn! :)

Kommentera inlägget här :