Att älska som en porrstjärna!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;

Det händer inte ofta att jag fastnar så pass för en bok att jag klarar av att läsa mer än 1/4 av den. Det händer kanske en gång vart 5:e år. Men nu är jag förälskad..... I Jenna Jameson och hennes bok!

Jag har fått lägga hela mitt liv åt sidan för denna stjärnan och jag kan inte sluta för ens jag är klar! Rekomenderar den starkt!



"En förtvivlat otäck, ärlig och vansinnigt vacker självbiografi om Jenna Jameson, skriven tillsammans med välkända journalisten och författaren Neil Strauss (New York Times, Rolling Stone) om hur den bystiga blondinen blev det största namnet i vuxenunderhållningens historia. Boken är en växelvis tragisk och triumferande uppväxthistoria, en freakig och lustig sexlek, och en anmärkningsvärd avhandling av kvinnlig styrka, allt i ett.
Att älska som en porrstjärna: En sedelärande berättelse beskriver Jennas egen långa väg ut ur helvetet, från den sjaskiga undersidan av Las Vegas som tonåring, via världen av motorcykelgäng och strippklubbar, till hennes position som porrvärldens ledande stjärna. Från en värld omgiven av övergrepp, våldtäkt och mord till hennes nuvarande liv av berömmelse, pengar och lycka... Jenna har gjort allt.

Jenna Jamesons omtumlande story rymmer alla de givna bakgrundsdetaljerna: svart som natten, motbjudande realistisk - och bitvis vansinnigt rolig. Men Jameson har inte varit feg: Att älska som en porrstjärna: En sedelärande berättelse är ingen simpel gråthistoria. Porrindustrins nuvarande drottning berättar närgånget och uppriktigt om sexuella erfarenheter som räcker i flera livstider.

Jenna Jameson föddes som Jenna Massoli 1974 i Las vegas. Hon är inte bara vår tids mest populära kvinnliga porrstjärna, utan också den mest omtalade genom alla tider. Neil Strauss är journalist på New York Times och Rolling Stone och har skrivit två av de senaste årens mest omskriva och lästa biografier, The Dirt tillsammans med Mötley Crüe och The Long Hard Road Out of Hell tillsammans med Marilyn Manson"

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Din man:

Måste ju säga att jag njuter när du älskar som en porrstjärna. Sånt uppskattas verkligen.

2:a kommentar, skriven , av tobbe:

visst e den bra,,finns som ljudbok med,så jag lyssna på den,,,kanonbra bok

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

He he he jag har the Dirt med :) säg till när du är klar får du låna den med

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hej Starka !

Menar du att du tror på uttrycket och att den "lyckliga horan " finns. Och i så fall hur länge ?

Kram..........

5:e kommentar, skriven , av Hontass:

Jag har kännt ett helt gäng med horor och porrfilmsbrudar. De flesta avskydde det dom gjörde/gör, andra verkade njuta av det och levde för sin sak..... Men jag tror inte att den lyckan varar för evigt om den skulle finnas.



Men boken är i alla fall väldigt bra!



Kram

Kommentera inlägget här :