Hemsk mor!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Jag har dåligt samvete! Jag är nog den hemskaste mamman som existerar.

För det första har jag spenderat hela 400kr på mig själv den här månaden. Hade inga skor men hittade ett par halvfula på rean för 199kr Sen lite hårfärg och sånt där för resten....... Fan va själviskt!!


För det andra har jag misshandlat Leo genom att sätta ner en stol och sätta mig på den med Leos lilla stortå under. Hans hjärtskärnade skrik hördes över hela bostadsområdet.

Ursh vilken hemsk mamma jag är!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av starsprinkle:

Åhh guuud va knäpp du är!!

För det första så MÅSTE man spendera pengar på sig själv oxå,punkt slut,ingen diskussion.



Och för det andra så var det ju en olycka med Lelo!



Puss vackra!

2:a kommentar, skriven , av Kerstin:

Håller med! Man måste få unna sej själv nått nytt!

Sen....så händer olyckor vare sej man spenderar eller int. Pussa tån försiktigt!

Kram/Kerstin

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Nu är ju inte du den som bränner en massa pengar på dig själv hjärtat. Det är ju snarare något hundkoppel el dyl som du kan impulshandla.

Kommentera inlägget här :