Jag kan ju inte äta jämt!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Här har ni hon som äter som ...... ja som ett helt troll.

Jag är konstant hungrig. Inte lite hungrig, inte lite sugen på nåt, nä så där hungrig som man är när man är så ungrig så magen värker och man mår illa och vill kräkas av hungerkänslor.

Hur löser jag detta då?! Jo jag äter och äter och äter och äter men är fortfarande hungrig. Dessutom går jag inte upp ett Hg i vikt.
Vad är det här? Jag måste ju kunna bli mätt någon gång.

Så vad har jag ätit idag:

1.  08.30 Frukost.
2.  09.30 banan och äpple.
3.  11.40 snickers och äpple
4.  12.30 Stor lunch.
5.  13.40 lunch igen + en låda med sockerärtor.
6.  16.30 fortsätter på lunchen, tack och lov för rester.
7.  17.10 äpple.
8.  18.00 smörgås
9.  19.20 sista äpplet som finns kvar.
10. 20.45 Stor kopp te och 2 smörgåsar.
11. 21.30 några nävar ur chipspåsen.
12. 22.25 ÄR SÅ HUNGRIG SÅ JAG HÅLLER PÅ ATT GÅ SÖNDER!


Ja det var en rejäl lista och då har jag ändå försökt att dra ner på ätandet idag! Vad ska jag göra. Finns ju inget jag blir mätt på!
Får säga till J att åka förbi ett slakteri och köpa med sig en hel ko eller nåt!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Leos pappa:

sluta ät Snickers, Chips osv ... ta en morot eller så ... Nötter, Protein snacks osv ... Protein kanske kan vara saken typ

2:a kommentar, skriven , av Din man:

Tyvärr får vi ju inte in en ko i frysen annars hade jag kunnar gjort det.

3:e kommentar, skriven , av Nattis:

Låter som om du har mycket magsyra i magen och således alltid har hungerkänslor, jag blev sån av mian antidepressiva tabletter och fick zantac för det, testa!

Kommentera inlägget här :