Förmiddagen på Herrgården.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;

Leo har varit ledig från dagis idag så vi tog en liten spontantur till Kristin och Niklas för att fördriva tiden med lite trevligt sällskap och en kopp kaffe.
Väl där blev vi bjudna på både lunch och fika och det smakade riktigt fint. Tack Kristin!

Leo fick håret färgat av K så nu lär han inte vilja tvätta skallen på de närmaste veckorna. Han går här hemma och gluttar i spegeln och kråmar sig och visar alla som kommer hem hur snygg han är.
Hittade en tråd på familjeliv idag som jag fick mig ett rejält skratt åt ang herrgården. Varför är det så roligt att spekulera i saker man inte vet någonting om, kanske för att det går att driva det till vilket vansinne som hellst. Tack och lov verkar det ju finnas en hel del vettiga människor kvar på jorden som inte dömer ut allt och alla för sånt de inte vet.

För övrigt är jag extremt tjock idag och förbannat otyplig. Försöker jag sen skylla på J så säger han bara:
- Så där mycket stoppade faktiskt inte jag in!!

Dags att strypa han snart tror jag. Men först ska han få bota min lilla laptop som jag snodde från honom för den har nog fått svininfluensan och töms på allt viktigt. Men när den är klar då ska han strypas långsamt!

Kommentera inlägget här :