Ge f*n i min tv.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Försöker slappna av framför tv:n.

Det går inge vidare för av någon anledning så byter den kanal hela tiden. Blir galen!
Härom natten vid 03.30 vaknade jag och J av ett ryck. Tv:n stor precis utanför vår sovrumsdörr och något pucko hade gått upp för att titta på tv trodde jag.
Det var inte någon låg volym heller utan det skrålade i hela nedervåningen. Kastade mig ur sängen vansinnig och förberedde jorden utskällning åt den som satt på tv:n.

Ingen där.... Förutom 3 nyvakna och förvirrade hundar.
Men någon hade satt på både tv och boxer och höjt volymen rejält så det är ju knappast hundarna som kommit åt någon knapp!
Bara att stänga av och lägga sig igen måttligt irriterad.

Och nu får jag sitta med tv-dosan i handen för att kunna byta tillbaka där jag var så jag kan fortsätta titta!

Ge f*n i min tv!!!!!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nattis:

POLTERGHEIST!

Kommentera inlägget här :