Klubbad och utråkad!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Är så förbenat utråkad och trött så jag kryper ur skinnet snart! Men jag är så där trött att jag inte orkar göra något heller. Skulle behöva sova lite men det är bara jag och Leo hemma så det är bara att glömma nu!

Så för att hålla mig vaken terroriserar jag de flesta telefon. Filip är i Hallsberg och han sa sist jag ringde att jag inte ska ringa mer " antagligen tycker han att jag börjar bli jobbig". J jobbar så han törs jag inte störa mer än vad jag gjort heller. Toppa har jag terrat och Zack svarar inte. Så nu vet jag inte vem jag ska utse till mitt nästa offer.

Jag har i alla fall en utslagen hund här hemma. Kita har varit på utställning med Eva-Lena idag. Hon vann sin klass och blev 4:bästa tik, mycket kul faktiskt. Men nu ligger hon här helt död, knappt kontaktbar och snarkningarna bara ekar ute på altanen. Lilla tjejen att hon kunde vara så duktig " stolt".

Nä nu ska jag tracka Leo lite här hemma! Han behöver oxå hållas vaken!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mor:

Funderar på en sak...kanske inte ska sälja crossen iallafall, om Filip stannar hos dig kanske han har större möjligheter att köra i någon klubb. Sen kan ju Zack ta över den...

Kommentera inlägget här :