Läst forum på familjeliv.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Ja det är precis vad jag har gjort denna eftermiddag. Har inte befunnit mig på den sidan så himla länge men börjar nu förstå vad det är folk förfasar sig om ibland.
Har bläddrat igenom både gamla och nya trådar. Vissa vettiga andra helt absurda, och de absurda leder nog i antal tror jag.

Stötte på en tråd där tjejen lagt upp en bild och frågade vad det var som kommit ut i samband med mens "vad är det här för klump?" Uäck blä! Varför vill man visa sånt. Det finns lätt tider att få till mvc att få för en undersökning i stället.

Då och då dyker det upp trådar där det visas bilder på en kladdig trosa och frågan lyder "Tror ni jag har ägglossning?"
Jag blir då så himla sugen på att slänga ur mig ett svar som:

" Nej det tror jag inte! Jag tror det är resterna sen i går när det var Lördag jämn vecka och kl var 22.15 och du och din man hade myspys mellan lakanen samtidigt som du hoppades på att det skulle vara rätt tid och att det tog sig. Helt enkelt bara restavfall!"

Men snäll och beskedlig som jag är så skriver jag inte såna svar..... Av den enkla anledningen att inte bli avstängd, men jag har god lust!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fibromorsan:

Urk vad äckligt! Fattar inte att de inte blir avstängda som gör sånt!!!

Kommentera inlägget här :