Lördag!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Jaha då va det Lördag då.

Trött som en gnu är jag kan jag lova.
Natten har varit lugn men Leo vaknade vid 4 som vanligt. Men nu kändes det mer som han har lagt till ett mönster att vakna då för annars har det varit lugnt och babyvakten har varit tyst.
J gick för att hämta Leo och lägga han hos oss men då blev ungen rent ut sagt vansinnig. Det va ju inte hans mamma som kom. Slutade med att J fick ta han under armen och bära ner honom, sen har han sparkat på mig resten av natten. Förhoppningsvis släpper detta mönster när dagis börjar igen och han blir riktigt trött.

Annars idag har vi väl inte planerat något särskilt. Bea kommer idag och Zack kommer hem i morgon så i helgen blir det fullt hus, men det är bara skönt att det rör lite på sig. Då slipper jag sitta och tänka på hur otymplig jag är, allt går av bara farten :-)

Nä borsta lite gaddar och få på sig lite kläder kanske.

Kommentera inlägget här :