Mamma jag vill ha en get!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;

Min mor har tydligen skojat lite med Leo om att Gunnar hennes get ska flytta hit.
Leo har tagit detta på största allvar. Försöker förklara för honom och jag vet att mamma oxå har förklarat att det inte går men det går liksom inte riktigt in. Så nu tycker han att vi kan köpa en annan get om inte Gunnar får flytta hit.
Vilken get som hellst bara den kan hoppa högt och har stora horn.

Jag förklarade att vi faktiskt inte har något getstall. Men det är enligt Leo inte svårt att ordna med alla saker vi har som det går att bygga av.

*suck*

Får hitta på något annat som han kan tjata om så han glömmer bort geten.


Toppa och Gunnar.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Leos pappa:

Klart grabben ska ha en get ha ha ha ha ah ha fan vad jag garva när jag läste det här he eh he he

2:a kommentar, skriven , av mor:

ibland tänker man sig inte för, vad man säger...

3:e kommentar, skriven , av Hontass:

Ha ha ibland spelar det ingen roll att man tänker sig för heller för han tolkar saker som han själv vill om det är på det viset :-)

4:e kommentar, skriven , av Leos pappa:

det där med att tolka som han vill, undrar vart han fått det ifrån ...hmmmm

5:e kommentar, skriven , av monica:

hahaha.

jag tror du lyckats fota precis när gunnar ska bajja.....

finns det inte mjukisdjursgetter???

/monica.

Kommentera inlägget här :