Nu ska han bygga säng!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
I dag är jag nog lite extra kär i min man! Kanske beror det på att han kom hem visslandes och glad i hågen och berättade att han har planer på att bygga en ny säng till sin fru.

Hans plan är tydligen att sätta ihop en form av himelsäng av större robusta stockar. En hög rejäl sak med gammalt stuk och mörk bets. Hur den nu ska få plats i vår lilla vrå vet jag inte.

- Du har ju alltid velat ha en sån, säger han och himlar med ögonen.

Men jag tror nog minsann att det finns någon baktanke med det hela. Jag är ju inte dum.....
Men det gör inget för jag blir lite extra kär när han kommer med sina plötsliga snilleblixtar och lite halvgalna ideer. Kanske är det för att jag inser att jag faktiskt inte är ensamt galen i vårat förhållande ;-)

Det återstår bara att se om det blir någon säng oxå.....

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nick:

kolla en site som heter: timmer-pro.se för inspiration.

2:a kommentar, skriven , av Hontass:

Åh tack den ska vi absolut kolla! Han går bara runt och ler här för ideen så nu ska han bara sparkas i häcken så det blir gjort oxå :-)

3:e kommentar, skriven , av Nattis:

SÅ mysigt av honom! :)

Kommentera inlägget här :