Pissdag!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
En förbannad pissdag rent ut sagt har jag haft idag.

Fick stressa in till specmödravården för min barnmorska misstänkte att jag läckte fostervatten. Så var tack och lov inte fallet utan det berodde på andra hormonella otrevligheter. Hade öppnat mig lite med det var ingen fara och bara att fortsätta ta det lugnt.
Sen har resten av dagen bara gått åt helvete och jag har skavsår i öronen av allt tjat och jag känner mig sönderstressad, fet, ful, äcklig och totalt oduglig.

I morgon skulle jag hellt inte vilja kliva ur sängen men Leo ska vara på dagis i Hallsberg kl 08.00, sjukgymnasten kl: 10, tack och adjö samtal med kuratorn kl 11 "har inget mer att hämta där", handla, hämta Leo 13.00, åka hem, sen ska Zack vara på sin gitarr-lektion kl 15.40 i Hallsberg.

Så nu tänker jag gå och lägga mig och inte tänka ett skit mer på hur jag ska klara av morgondagen.

Kommentera inlägget här :