Roadtrip till Hallsberg.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Filip och hans kompisar ska sova hos en vän i den stora staden Hallsberg. De fick för sig att dom skulle gå in men blödig som jag är så kör jag dom hellre.

Under den lilla färden lärde jag mig mycket om Filip.

Han uppskattar inte när man sjunger  Walking in Memphis för full hals med förnsterrutorna nere.
Han uppskattar heller inte när man headbängar så man slår pannan i ratten.
Och han uppskattar verkligen inte när man vinkar och ropar "Höj Höj" till okända människor man passerar när man glider fram i silverpilen.

Till sin systers försvar för hennes opassande och odrägliga beteende informerade han sina vänner med:
- Men Terry min andra syrra är mycket värre! Tycker man det blir för jobbigt kan man sjunka ner i sätet så ingen ser en!

"Hans vänner nickar lite förstående säger "AHAAA" och har en sån där medlidande min i ansiktet för stackars Filip"

Men att Terry är värre än mig kan jag inte ta, jag får bräcka det nästa gång!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nattis:

Tuta och få hela familjen att vinka åt vilt främmande bönder på åkrarna, de ser så roliga ut när de står och funderar vem fasen det var!

Kommentera inlägget här :