Samtal med Bm.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Fick ringa Barnmorskan för nu hänger inte vänsterbenet med riktigt och det gör riktigt ONT från skinkan ner till under foten.

Men hon sa bara det jag själv misstänkte, ishas-nerven "stavning" ligger i kläm. Hennes förslag vara att omgående ringa sjukgymnasten i Hallsberg för att få hjälp.
Men jag står i valet och kvalet om jag ska ringa sjukgymnasten på smärtrehab i stället. Tycker både dom är bättre i kunskap och patientbemötande än de dagisfröken-smilande gymnasterna i Hallsberg som tror att ett gulligt leende och positivt tänkande löser allt "även om man kommer långt med det så fixar det faktiskt inte PRECIS allt".

Nej jag får helt enkelt leta rätt på pärmen med alla nummer och ringa in dit i stället!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annica:

Aj aj vad ont. Hoppas att nerven kommer ur kläm.

2:a kommentar, skriven , av Nattis:

Den nerven är inte rolig att klämma!!

ischias tror jag

Kommentera inlägget här :