Totalt jätte övergiven och lite påträngande.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Jaha då är det väldigt tyst här..... För tyst.

Zack åkte till sin pappa härom dagen. Bea åkte till mamma igår. Leo åkte till pappa igår. Idag åkte Toppa och Pelle hem. Dessutom lämnade jag Kita hos uppfödaren och hon ska vara där tills efter utställningen i helgen. Nu kom dessutom Simon och Filip och berättade att dom ska sova i tält i natt. DET ÄR TOMT HÄR!!!!!!

Ja min underbara man är ju hemma men han gör inte så mycket väsen av sig. Så nu känner jag mig allmänt övergiven. Inte ens hundarna vill leka med mig, dom vill sova.

När jag känner mig övergiven kan jag bli lite påträngande och dryg.
Så när grabbarna hade tjejfrämmande knallade jag upp för att umgås. Jag hörde suckarna när de hörde mig komma upp för trappen.
Klämde ner mig mellan Filip och hans tjej och yrkade bestämt på att jag ville ha en söt liten bild på dom. Det fick jag naturligtvis inte men jag satt kvar, J höll ju på med annat och lite sällskap vill jag ju ha.
Hade väl bara hunnit sitta där i 5 minuter innan Filip började morra och muttra:

- Ska du ta och gå snart eller?
- Öh nä....
*morr*
- Kan du gå nu?
- Nä, jag vill umgås, får inte jag vara med eller?
- Nej det får du INTE!
- Nähä.........
- Men kan du ta och gå nu då?
- Om inte jag får vara med så ringer jag till J och säger att han oxå kommer upp och umgås.
* alla kastade sig upp ur soffan*
- Då går vi väl ut då om du inte lämnar oss ifred.
- Men jag vill umgås.
- HEJ DÅ!!! ....... Du är ju pinsam!!

Jaha så var man ännu mer övergiven då och pinsam dessutom. Men att vara pinsam börjar jag ju bli van med eftersom jag hör det 17 gånger om dagen, börjar bli imun mot dom orden.

Så vad gör man nu då? Äta lite glass kanske och titta om jätte glasrutorna här utanför går att flytta med säckärra!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av hella starsprinkle:

du får så gärna komma o leka hos mig :)

Saknar dig!

Kommentera inlägget här :