Tyst!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
J håller på att lägger barn och jag samlar kraft för att ta mig in i duschen. Att det ska vara så segt att ta sig in förstår jag inte med tanke på hur skönt det är när man väl står där sedan.
Skulle verkligen behöva ta mig in så jag kan ta min verktablett och däcka sen.

Leo har fått sin tuppkam idag som han tjatat om i flera dagar. Det blev lite snett så jag fick chansen att mobba han som styrde klippmaskinen. Jag förstår nu varför han använder vattenpass och laser till allt som ska vara rakt ;-)

Alla barnen var helt färdiga och allmänt odrägliga nu på kvällningen så de lär ha somnat som klubbade oxar där uppe. Fille kom hem och hämtade tandborste för han blir kvar hos tjejen i natt.

Nu blir det duschen och sedan en film.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Leos pappa:

Jag vill ha bilder på min son

Kommentera inlägget här :