Handling, tunga och stege.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Det var ett gäng väldigt glada barn som kom hem från skolan idag!
Allihopa hade haft en kanon dag och var väldigt nöjda och glada trots att dom var trötta.

Fille bestämde sig och fick tillåtelse igår att pierca tungan. Så jag sa att vi skulle åka förbi Stanley och kolla vad det kostade. Jag hade redan bestämt att vi skulle fixa det idag om det fanns tid men det visste inte Filip.

- NU!!! halvskrek Fille när jag sa till honom att sätta sig i stolen.
- Ska du göra det så gör vi det nu annars får det vara.
- Jaha. HJÄLP!


Jag trodde han skulle svimma stackarn. Jag vet att det inte gör ont men det är förbannat obehagligt att ha den där tången och nålen i munnen med tungan utsträckt hela tiden. Nu är han så mallig så. Men jag kan ju inte låta bli att mobba honom när han läspar så, och då har han inte ens börjat svullna ännu. Vänta tills i morgon säger jag bara *moahahaha*

Sen blev det skopunkten och klädjätten. Vi handlade det viktigaste och kollade av om det finns mera vi kan handla där i från så får vi åka iväg igen snart när det trillar in mera.

Nu ska jag gå ut och övervaka min man. Han håller på med stegen upp till taket och jag känner mig lite smått nervös över det.

Kommentera inlägget här :