Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bibbi:

Hon är ju så förbaskat söt!

Kram

Bibbi

2:a kommentar, skriven , av mor:

Ja, så rysligt söt! Rolf väckte mig klockan 05.00!Då skulle han åka till jobbet och jag gå upp!"Det är 19 grader ute och 14 inne, och du slipper åka buss" sa han,och det gladde mig verkligen.Jag får låna annelies bil idag också,annars skulle jag tagit bussen vid 6 och stackars Terry fått hämta mig i Ingels.Lite för kallt att gå 4 km...Sju kycklingar är födda nu,men det är en massa ägg kvar som inte verkar vilja kläckas!4 ungar har fått flytta till källaren och värmelampan,de andra ska få flytta ned när jag kommer hem från jobbet sen.Innan Bertil åkte bort satte han ut rundbalar till alla djur,tack och lov, fy vad hemskt att fodra djuren över staketet, när det är så kallt,det går åt mängder ju.Ibland är han omtänksam den karln!

3:e kommentar, skriven , av mor:

Jag kollade kontot nu,det är överfört från mitt och borde vara på filles nu

4:e kommentar, skriven , av mor:

Var inte ledsen och stressa upp dig för det som hände idag. Tänk på alla de stackare, som inte ens kan se fram emot att pengarna kommer på måndag,och som har huset fullt med barn med förväntningar.Det är flera dagar kvar till jul,så allt löser sig ska du se! Jag skulle gå ut och göra lite sysslor,i -20 grader.Hundarna förfrös sig och ville gå in direkt,och när jag skulle starta kvarnen,var remmen så stel och förfrusen att remmen bara flög av,så jag gav upp.Hönsen får äta hel havre ett tag.Ska till jobbet om en stund,fy tusan...sista passet i morgonbitti,sen är jag ledig en hel dag!

Kommentera inlägget här :