Grattis Pelle Plutt!....... & Toppa.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;

Min lilla svåger Pelle fyller år idag så vi slänger in en grattis-hälsning till honom från hela familjen.

Sen fick jag reda på tack vare FACEBOOK att han och Toppa förlovat sig oxå. Så vi slänger in ett jätte grattis till dom för förlovningen med.

"även om jag muttrar lite över att jag fick reda på det via FACEBOOK, Mor det är bäst du går in på facebook så du så kan ta del av nyheten ;-)"

Ps: Jag vet att Toppa lovat Pelle en sjuhelvetes födelsedagspresent, är lite nyfiken på hur hon ska komma ur den knipan *fniss*



Grattis Pelle Plutt & Terry Toppa!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mor hontass:

Nämen ååå jag missade hans födelsedag,så pinsamt.Han fyllde väl inte jämt?Söta är dom iallafall,jag tycker de ska ha en bebis snart,Melina behöver konkurens!

2:a kommentar, skriven , av Hontass:

Ja bebis måste det bli snart! Dom får jobba hårdare :-)

3:e kommentar, skriven , av Lillasyster Toppa:

Nej mor han fyllde inte jämt^^ Klart det ska bli bebis, vi övar för fullt!

Kommentera inlägget här :