Bilar o ylanden

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Ni vet Hon den där som är min fru.
Idag har hon varit duktig och lagt upp en av mina bilar på blocket.
Så med lite tur kanske jag bar har 2 bilar snart.
Det är den gamla trotjänaren volvon som hon varit duktig o vänlig att lägga upp.
Hitills bara ett intresse mail med någon som ville byta en van mot volvon.
Tyvärr är en van för liten för oss.
Vi är ju som sagt 6 stycken när vi har alla barn + 2 hundar.
Det tar ju lite plats och då räcker inte den vanen till.
Dessutom är dom ju bensinslukande monster.

Den där frun sitter mest och spelar guitar hero för tillfället.
I helgen ska det spelas med alla barn, vi har lånat hem singstar också.
Det ska ylas på hög nivå här i lägenheten.
Stackars grannar säger jag bara.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ormbäraren:

lyckades radera alla länkar. försökt hitta tillbax dom, nu hitta jag dig igen , hmm er. så nu är ordningen återställd. volvo, nä tack. men lycka till å yla på ba...å ha de bäst : )

2:a kommentar, skriven , av Björn:

ROCK ON!

3:e kommentar, skriven , av MammaM:

En likadan bil som vi har kan jag rekommendera, där får det plats 4 barn och 1 svärmor, förutom mig och gubben. Dessutom finns lite plats bak, kanske inte för alla hundar, men jag rekommenderar den varmt iallafall. :)

4:e kommentar, skriven , av Bibbi:

Till J:

De har bra öronproppar på Apoteket. Om du vill skona dina öron. ;)

Krama Hon den där från mig.

Kram

Bibbi

5:e kommentar, skriven , av peter pc carlsson:

Själv har jag prövat att spela Guitarr Hero med mina barn, men bortsett från att jag förlorar så att det stänker om det, så mår jag illa av att det rör sig så snabbt på skärmen. Då kör jag ändå på det långsammaste. :-)



Ingen Hero direkt.

Kommentera inlägget här :