Halvdöd!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Ja bloggen är halvdöd och det sprider sig ett eko över hela bloggen.

Det är mycket som händer nu och det är ingenting som jag tänker offentligöra ännu. Det är svårt att skriva när man inte kan skriva om det som rör sig i skallen. Jag har liksom lite svårt att bara ta och skriva om nåt som man tar ur tomma intet.
 Men ni kan ju hålla tummarna för oss idag så det blir en bra start i alla fall ;-)

Ska iväg och jobba mina 4 timmar idag. Det är rätt skönt att komma ut och göra någon nytta ibland.

Nu är det dags att väcka lilla Leo. Han kommer inte bli glad på mig trots att han fått sov morgon!

Ha en skitbra måndag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Camilla:

Ja jag håller tummarna så får vi se, har ju ingen aaaning om vad du håller på med =)

2:a kommentar, skriven , av Magstark:

Du ska veta att det är lite tomt utan din blogg. Hoppas att allt är bra! Kram/M

3:e kommentar, skriven , av Eva T:

Hej Starka !

Ha en bra dag på jobbet ? Nå har du fått nån information som hjälpt dig ? Kram

4:e kommentar, skriven , av Bibbi:

Håller tummarna för vad det nu är så att allt går/blir bra.

Kram

Bibbi

Kommentera inlägget här :