Har ingen koll!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Fick ett gulligt litet sms på morgonen med namnsdagsgratulationer. Det hade jag ingen aning om faktiskt.
Jag har inte så mycket koll och har aldrig lagt så mycket vikt på just det där med namnsdagar faktiskt.
Men det är ju jätte kul när man få en liten uppskattning så där på morgonkvisten.

Idag ska jag till vårdcentralen och jag hoppas verkligen inte bilen skriker när jag startar, håll tummarna.

Ha en fin Tisdag, det ska jag försöka ha!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Magstark:

GRATTIS!

2:a kommentar, skriven , av jezzz:

... jaha... du e utmanad... bara så du vet :P

kolla in på min metroblogg så fattar du varför:P

kram o grattis på namnsdagen!!!

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.2133213

3:e kommentar, skriven , av ormbäraren:

de finns spray som tystar sån skit... ha en bra kväll nu..

Kommentera inlägget här :