Leo ska bli tatuerare.......

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Igår kväll fick Leo för sig att han skulle tatuera sin mamma.

- Mamma!
- Mmmmmm?!
- Jag tatujeja dej på jyggen?
- Mmmmmm gör det!


* han ritar och ritar*

- Blir det fint?
- Ja, det är en mååååne och en sooool.
- Vad bra!


*plötsligt känner jag en ilande smärta i axeln, han har kört in pennan i ett sår jag har*

- AAAAAJJ, du kan ju inte sticka pennan i såret!!!
- TYST!! Det göj ont att tatujeja sig mamma!!


*hm*

Nu kommer jag väl ha en blå prick på axeln i resten av livet!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bibbi:

Du får väl tatuera in en liten kerub över pricken som kan symbolisera han som gjorde pricken.

;)

Kram

Bibbi

2:a kommentar, skriven , av Mia:

Haha så söt! Hur gammal är han?:)

3:e kommentar, skriven , av Eva T:

Hej Starka !

Välkommen i gänget för delvis ofrivilligt tatuerade mammor. Jag har två prickar. En blygrå och en blå.

Kram, önskar dig, familjen och alla andra en trevlig helg.

4:e kommentar, skriven , av starsprinkle:

haha,han är ju så klockren!

5:e kommentar, skriven , av Leos pappa:

Ha ha ha han är för gooo min lille son

6:e kommentar, skriven , av ormbäraren:

barn lämnar spår.. ha en skön helg därborta : )

7:e kommentar, skriven , av Häxstickande mamman i Jämtland:

Hihi, ja det finns de som tattuerar sina barns namn osv på kroppen och här fick du en tatto av din son, inte illa Ler



När magen är tillräckligt stor får du säga till gossen att rita en rolig gubbe på magen, det har alla mina gjort på mina magar och det ser hejigt ut, naveln blir näsa Hihi

Kommentera inlägget här :