Ofrivilligt medverkande....

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
För ett tag sen så riggades en liten provisorisk studio upp i vårat vardagsrum och Marie skulle fotas. Jag har tidigare tittat igenom bilderna lite snabbt och det fanns många fina bilder.
I går skulle jag och Marie kolla igenom alla bilderna och då visade sig något som jag själv totalt hade missat.

Meningen va att jag skulle vara med på några bilder men jag mådde inte bra och nöjde mig med att assistera.
Men tydligen va jag delaktik i alla fall på en bild, eller rättare sagt min rumpa va i fokus.

Men lite improvisation är ju aldrig fel i foto-världen och Marie ser ju väldigt nöjd och lite små elak ut i sin pose.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ormbäraren:

hehe.. kastar in massor av hjärtan.. hare bäst därborta : )

2:a kommentar, skriven , av Häxmamman i Jämtland:

<3<3 Kramar på "Alla hjärtans dag" <3<3

3:e kommentar, skriven , av ormbäraren:

hmmm tomt här utan dej... ha de bra därborta..

Kommentera inlägget här :