Skön förmiddag!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Det är fredag, solen lyser och jag har tagit en lång promenad i skogen med hundarna.
Det är så vackert att se solen stråla genom träden och jag bara njuter när jag går min väg fram.

Tog med kamran med nya batterier men hann ta 2 kort sen sa den att batterierna va slut. Få se om det funkar senare sen.

Lilla Artur är arg på de större hundarna. Dom fick var sitt köttben men han fick en liten gnagpinne. En liten gnagpinne duger minsann inte åt honom så han fösöker sno de andras ben. Detta resulterar i att han får en del "däng", så nu sitter han här och är allmänt grinig.

Nopp nu ska jag ta mig ett bad så jag känner mig lite renare.

Pözz

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nattis:

SKönt att se att du kommit igång med bloggen igen :)

Kommentera inlägget här :