Ork tryter.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Ja orken att skriva tryter när det inte finns så mycket positivt att skriva om.

Har varit på mödravården idag och träffat någon dam som gav information om fosterdiagnostik. Det va ju intressant och dom får väl göra sina tester, bara bra om de kan se saker i tid.

Hoppas det ger sig snart så man kan få njuta lite av att vara gravid i alla fall.

Har ont, spyr och grinar om vart annat...... Så patetiskt så jag blir lite full i skratt åt mig själv i mellan åt.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av MammaM:

Men, varför fosterdiagnostik? Du är ju inte så gammal gumman..

Det positiva med det är att man kan få veta bebisens kön om man vill. ;) Jag fuskade och gjorde så med barn #2. Haha.

2:a kommentar, skriven , av Bibbi:

Stackare, som mår så illa!

Skickar en massa uppmuntrande styrkekramar och hoppas att det går över snart.

Kramar

Bibbi

3:e kommentar, skriven , av Hontass:

Dettta är nytt och alla gravida får det som erbjudande. Tycker ändå det är skönt att göra det.

4:e kommentar, skriven , av Nattis:

Åh vackert med ny design, jag älskar dina bild, det var den som fick mig att fastna första gången :) (bara så du vet)

Kommentera inlägget här :