Beträffande Thailand

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Den där J var ju som sagt i Thailand några dagar.
Pratade idag med min kusin som jobbar på ett ställe där jag handlar i jobbet.
Jag visste att hon hade varit i Thailand när jag kom dit.
Det komiska var att hon bodde vid stranden bredvid våran och att vi var där vid några tillfällen o badade.
Tur att man inte sprang på henne där.

Däremot så när vi gick runt o letade efter vårat rum så mötte jag en elektriker som jag känner.
Världen är allt bra lite.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av peter pc carlsson:

visst är världen liten men jag har fortfarande inte varit i thailand....

2:a kommentar, skriven , av Eva T:

Hej Fam Starka!

Ja å jag stötte på en av våra stamkunder från jobbet första dagen på massageinstetutet. Där satt hon å log med hela huvudet.......fast jag tror att Falkenbergarna är bland de flitigaste Thailandsresenärerna i Sverge ( har jag för mig att jag läst någonstans) å så litet som det är här så har snart alla varit där. Men snälla ni som inte varit där kolla inte den nya semesterdokumentären på tv om Thailand.....fy fan.

Ringde min kompis som också varit där å sa: Att alla som jag berättat för att jag hittat paradiset på jorden.......alla dom måste ju IDIOT förklara mig efter att ha sett det skitprogrammet. Det visar fan inte mitt Thailand utan en jävla svenskkoloni (skyddad verkstad) ja jag vet inte allt, men fy vad vidrig vinkel av Thai å snacka om att idiotförklara sig att ens flyga till andra sidan jordklotet till paradiset för att äta köttbullar hos Leffe eller gå på Burger King. Gränsen går väl vid att äta GB glass där nere..................Så snälla döm inte ut THAILAND döm ut semestersvensken........han kan för fan skaffa sig en värmezon i nån reservatbubbla här hemma...uppfinn en sådan, någon ! Så att jag slipper träffa på sådana idioter som tror dom varit i THAILAND............

3:e kommentar, skriven , av Häxmamman:

Kikar in och lämnar en kramare/Ha e bra dag

4:e kommentar, skriven , av Ferhat:

SV: Tack Hontass =)



Är allt bra med dig annars idag? =)

Kommentera inlägget här :