Dagen idag då!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Jo jag for till Hasselfors med hundarna i morse. Hälsade på lilla Artur och hans syskonskara "tog lite kort men dom kommer i morgon" och mina tjejer fick springa av sig på isen med sina kompisar.
Har handlat, fixat och donat lite men mår inte alls bra. Har ont, känner mig sjuk och är trött på ett konstigt och helt främmande sätt.

Tog med Zack till replokalen idag och där satt han och bonkade på trummorna en massa timmar innan min kropp sa ifrån helt åt helvete mycket och det bara va att åka hem.

Annars då...... Jo jag är arg på Metrobloggen och håller just nu på och diktar ihop ett argt mail i min skalle.
Inte nog med att dom strulade så mycket så man inte ens ville vara kvar där och skriva. Nu när jag vill ta bort bloggen så går inte det heller. Inlägg hamnar på utkast och det står bara deleted,deleted,deleted framför inläggen, men lika mycket kvar är den ändå!

Dom är bra skumma dom där på Metrobloggen, inte mycket till bloggportal det där inte.

Till mina vänner vill jag säga: Jag vet att jag är ur-usel på att höra av mig och vara social nu, smärtan har tagit musten ur mig. Men sparka mig gärna i ändan om ni vill det!!

Ha en trevlig kväll. jag ska sova!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Camilla:

Har haft den sidan som stöd, men det visar en stilmall när jag förhandgranskar o en annan på nätet...jag blir ilsken!! Menmen det kanske rättar till sig =)

2:a kommentar, skriven , av Nattis:

Va? varför ska du ta bort metrobloggen?



Har slirat runtbland bloggar idag och det verkar som om de flesta är neråt, eller många i alla fall.

(me too.)

3:e kommentar, skriven , av Ferhat:

SV: Tack, har accepterat =)



Det är bra med mig tack själv då? =)

4:e kommentar, skriven , av Bibbi:

Man är tvungen att radera kommentarerna en och en också upptäckte jag när jag raderade min blogg på Metro. Ineffektivt och störande så det räcker.

Kram

Bibbi

Kommentera inlägget här :