Drag i nosen

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Ni vet Hon den där som brukar skriva här i vanliga fall.
Jag har lite info om henne.
Hon gnällde lite över sin näsa igår via sms. Om att det sved som sjutton efter alla snytningar som hon gjort.
J sa då till henne att man kan lindra förkylningen lite med hjälp av lite tigerbalsam under näsan.
Då brukar man bli bra ren i nosen.

- Nja sa hon det svider så mycket redan nu.
- Man får väl smörja med något annat först då, sa J.

Det gick en liten stund sen kom det ett nytt sms från Hon den där.

- Det är hemskt det svider o det rinner ur näsan och tårarna bara sprutar.
- Så bra då blir väl tårkanalerna rena också då.

Så nu hotar hon med att binda fast mig o göra samma behandling på mig.
Tycker det verkar elakt av Hon den där att utsätta stackars J för något sådant.

Men om ni hade sett henne igår så var det en annan person mot idag.
För idag såg hon mycket fräschare o piggare ut.
Så hon ska vara tacksam över Den där J´s tips o råd.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av vashten:

God morgon vännen, hoppas din helg varit nice, min har varit jätte trevlig och jag har vart så busy att jag inte ens loggade in igår hahaha, vad har du haft för dig??

Kram/Vashten

Kommentera inlägget här :