En ny trend.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Nu är jag lite fundersam!

Jag undrar om det är någon ny innetrend att unga killar "ja nu menar jag mellan 18-25" stöder på äldre tjejer.

Är det hos dom en pondus att ha "bonkat" på en äldre tjej eller vad är det här med alla småpojkar som kommer med skamliga förslag.

Jag pratade om det här med en vännina som oxå lagt märke till samma fenomen. Då är vi 2 st väldigt alldagliga kvinnor med kroppas som skvallrar om att vi kläckt några ungar, ändå bara ramlar det in förslag från "småpojkar" på alla möjliga sidor.

Och ordet M.I.L.F vill jag ju bara spy på.

Är det någon trend som jag missat här eller?!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av elie:

Hej tassen! Jag har faktiskt oxå märkt det och jag e närmare 40 och har barn som e jämngammla med dom, lite mysko faktiskt;)Du skrev om din smärta, jag vet inte vad du har för medicin men mot mensvärk tar jag diklofenak,jag har oxå fibro och mot den får jag saroten samt att jag äter en jävla massa omega och dvitamin+b12. Det finns ett vaccin gjort av stafylykocker som jag vet har hjälpt en del med fibro.Det finns även några dispans medikament som cymbalta och lyrica,har ej provat dessa då jag e nyss diagnostiserad. Det blev långt men du kan radera det sen,vill säga att jag hejar på dej och vet hur det känns när allt e pest och man e ett monster själv av smärtan kramar elie

2:a kommentar, skriven , av ormbäraren:

MASSA HORMONER BA : ) å nu hittar jag hit.. : )

3:e kommentar, skriven , av Nattis:

Det är kanske först nu du har kommit upp i den ålder då du är bonk-bar!? ;)

4:e kommentar, skriven , av Din egna J:

Du frun jag tander mest pa yngre som du.

Har lite svart for att tanka mig en milf i 50 ars-aldern.

Kommentera inlägget här :