God morgon!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Då va det Torsdag då och inte långt till helg igen! Vart tar veckorna vägen egentligen. Man tycker att mina veckor borde gå sakta när jag är sjukskriven men det praktiskt taget rusar iväg.

Jag somnade som en klubbad säl igår så fort jag la huvudet på kudden och sov minsann hela natten som en stock. När det hände sist har jag inte en aning, men skönt va det. Jag hade fruktansvärt ont i går kväll och trodde aldrig jag skulle kunna somna. Vaknade av att Zack kom in och sa till på skarpen " Nu måste du faktiskt gå upp mamma" Förvirrad och kissnödig så jag inte knappt vågade röra mig kom jag i alla fall ur sängen.

Det va minsan en efterlängtad känsla att få sova på det viset, hoppas jag blir lite piggare av det oxå.

Nä nu ska kaffe hivas in och hundarna ska kissas.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av vashten:

Godmorgon, tittar in och lämnar ett litet avtryck,hur är det??? hoppas du får en super fin dag, själv ska jag på dejt ;)

kram Vashten

2:a kommentar, skriven , av vashten:

Ja det är så skönt med sånna dagar då man bara behöver tänka på sig själv, hoppas du får det riktigt härligt...kram min vän!!!

3:e kommentar, skriven , av jezzz:

ÅÅÅHHH...ja, det everkligen helt UNDERBART när de där sällsynta tillfälena kommer och man får sova GOTT!!!! en hel natt!

kram Jezzz

Kommentera inlägget här :