Helt färdig!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Tack och lov så lyckades J väcka mig med telefonen i morse. Jag kan inte ha sovit allt för djupt eftersom jag bara hade vibratorn på telen.

Förökte ta mig ur sängen hyfsat fort men det va inte lätt..... Fibro-dag i dag FAN!
Men bara man har tagit sig upp, svalt en kopp kaffe och tagit en cigg i lugn och ro så artar det sig!!

"INGA MORALKAKOR ANG CIGGEN BER JAG OM!!! Jag är vuxen människa med egna beslut Behöver inte skäll ang det, slå på mig gör jag så bra själv"

Skulle behöva ett bra tips på hur man blir mjukare så fort som möjligt på morgonen, för jag haltar runt som en puckelryggad halta Lotta innan kroppen har kommit igång. Att få på sig några kläder inom den närmaste halvtimmen är otänkbart.

Om jag fick välja idag så skulle jag stanna i sängen på J:s arm med han tätt intill mig hela dagen, attans så skönt det skulle vara!

Det är pappa vecka för lillen men jag ska hämta honom på dagis och ta med honom till familjens hus tänkte jag. Så om jag ligger väldigt lågt på förmiddagen så går det nog!

Nopp nu ska hundarna ut!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kin@:

För mej är en varm dusch det bästa:)



tar mej kaffe, värktabletter och så ställer jag mej i duschen - härligt...



kramiz

2:a kommentar, skriven , av vashten:

God förmiddag, tittar in en sväng hos dig och önskar dig samtidigt en underbar dag...kram

3:e kommentar, skriven , av vilsen:

Skönt att det gick bra gumman!!!

Oki men vad är de för utredning dem gör på dig då?

Pusss

4:e kommentar, skriven , av Nattis:

ETt riktigt varmt bad?

5:e kommentar, skriven , av Nattis:

Mycket bra inlägg! Kanon tjejen!

Skrivet av Hontass 2009-01-20 kl 14:27

Nattis svarade 2009-01-20 kl 14:31:

Tack! :) Hörde nyheten på nyheterna innan jag var vaken i morse (brukar sätta på tvn på morgonen men somnar oftast om.. trista nyheter....)och tänkte direkt att det där ska jag skriva om. Det är ju så viktigt



PS jag tycker det är starkt att du vågar säga att du misslyckats med att sluta röka.

6:e kommentar, skriven , av Kerstin:

Hejsan!

Brukar börja med att stretch i sängen, så man får ut alla ihop rullade muskler! Men, fan det är int lätt.......Sen är ju duschen bra.

Fast vissa dagar funkar inge och då får man ta det och vara snäll mot sej själv. OM det funkar, så prova att promenera ganska så direkt efter det att du stigit upp, blodcirkulationen kommer igång och värken lättar.

Storkram

Storkram

7:e kommentar, skriven , av Bibbi:

Kan det funka med ett varmt bad direkt på morgonen?

Kram

Bibbi

8:e kommentar, skriven , av jezzz:

hej

jo det där med att man ska ju fan upp på morronen...

jag har en TENS-apparat... som jag använder i perioder...just nu väldigt mycket... kan va rätt skönt att bli masserad till vakenhet...:)

fick låna den via landstinget...och den e fan riiiiktigt bra att ha ibland!

kram!

jezzz

9:e kommentar, skriven , av Eva T:

Hej Starka !

Dra ner på kaffet...............Nä ! ! ! jag sa inte sluta, jag sa dra ner. Kram

10:e kommentar, skriven , av Hontass:

Dricker max 3 koppar kaffe om dagen, jag får inte i mig mer!



Kram Eva

11:e kommentar, skriven , av ormbäraren:

först 1 värktablett antiinflamatorisk, sen på med hett badvatten, sätt på te medan vattnet skvalar, rök en cigg : ) sen honung i te å hett å ner i hett vatten drick heta te't i badet.. lycka till : )

Kommentera inlägget här :