Hemma igen....

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Och det är ingen höjdare!

Har ont som fan, har aldrig haft sån här grotesk verk förut, arg, ledsen och allt på en gång.

Kom in och öppnade posten. Hade fått brev från polisen som skrev att dom lägger ner utredningen av zacks misshadel pga att pojken är under 15. Ungen sa själv att han va 15 år. Så nu ångrar jag att jag inte klippte till ung******.

När jag läste det brast allt. Tårarna bara sprutade och det slutar inte heller.

Tänker lägga mig i soffan med värmedynan och förbanna hela världen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ormbäraren:

man ska aldrig tveka å slå till... nåja maken kommer väl hem snart? ha de bra nu... ps. självklart försvinner jag inte. gillar ju dig : )

2:a kommentar, skriven , av Bibbi:

Så vad då om killen är under 15? Ska han inte stå till svars för sina handlingar då? Detta jävla "rättssamhälle"! :(

Lägg dig ner och vila ordentligt med värmedynan så kanske du mår lite bättre imorgon.

Stora kramar

Bibbi

3:e kommentar, skriven , av Nattis:

jättebamsingkram

Kommentera inlägget här :