Hon har trillat dit

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Ni vet Hon den där.

Hon köpte ett Gitarr Hero på tradera för några dagar sedan, det kom idag.
Nu sitter hon bekvämt i en fåtölj och spelar för fullt.
Det är ett satans oljud här. Tv:n går för fullt och hon är så inne i det hela.
Jag kommer nog få kontakt med henne framåt påsk eller så.

Det är väl förvisso bra att lite roar henne.
Framåt kvällen kommer hon att ta på sig skinnbyxor och en läder-bh.
Jag ser iofs fram emot det men frågan är ju vad grannarna säger om det.

Ärligt talat så skiter vi fullständigt i vad grannarna säger, för har dom inget roligare för sig så får dom väl skvallra lite.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av vashten:

hej o godmorgon, allt väl??? Guitar Hero vill jag oxå ha och ett Wii fit men Alexis tror jag är tokig som vill ha det hahahahha...hoppas det blir en bra helg hoss er..kram

2:a kommentar, skriven , av Häxmamman i Jämtland:

Hihi, vad tusan grannarna måste lära sig hur det är att leva, att allt är inte frukost kl 8, middag kl 17, nattinatti kl 10...



prova å spela du med för jag kan lova att det är skitkul, man blir fast Fniss Man blir som barn på nytt/Ha det gott, du har fått en sak av mig i min blogg...

Kommentera inlägget här :