Hosta, feber, snuva och KRÄKSJUKA!!!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Det är precis så det ser ut här. Fy attans säger jag bara!

Fick hämta lillen på dagis för han hade ont i magen. Det släppte sen och jag trodde han va bättre. Men när vi va på bortaplan så kom kaskaderna och det va bara att packa ihop oss och åka hem.

Han fortsatte att spy nu på kvällen och jag förvånas över hur duktig han är och hinner till toaletten. Men han grät när magen va tom och han ändå fortsatte att kräkas, det gjorde så ont.
Nu ligger han i sängen och lyssnar på sago-skiva som vi handlat idag.

Zack har flytt hem till Maie och ska sova där i natt. Det va bestämt sen innan men det blev väl extra skönt nu när både jag och Leo är så sjuka. Lyckos han som får mysa med Marie.

J och bonusbarnen är i Nora. Det är inte allt för trevligt att vara här nu och det vore ju bra om några blev förskonade från smitta i alla fall. Sen kan han ju passa på att göra lite nytta oxå men det är bra tomt här!

Ja just ja...... Terry Toppa kommer på måndag. Det har jag glömt att tala om för J. Då tänker vi ha ena riktiga pucko-dagar tillsammans. Det ska bli sååååå skönt. Saknar henne massor!

Nu ska jag ta några ipren och alvedon och däcka en stund på soffan!

Ha en bra helg.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva T:

Stor stor kram till dig å den lille sjuklingen. Krya på er.

2:a kommentar, skriven , av natta:

krya på dig

3:e kommentar, skriven , av Camilla:

Krya på dig!!!

4:e kommentar, skriven , av Kerstin:

Krya på dej!

kramen

5:e kommentar, skriven , av Bibbi:

Hoppas att ni mår lite bättre idag (lördag).

Krya på er.

Kram

Bibbi

Kommentera inlägget här :