Jag är ingen jävla M.I.L.F

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
P18 från ******** (#959 - obesvarat)  Idag 10:38
Hej! vilken snygging du ´är, het som få! skulle du vilja prata lite? Msn kanske?! Vill Lära känna dig. kram

Nu händer det igen! Varför gör dom så här! Det är ju små pojkar! Finns det inget vettigt i deras ålder eller! Skrämmande!!!




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ber om eran röst!

Så nu drar månadens blogg igång hos Pc Och Enbart. Skulle vara trevligt om jag kunde få en röst från dig. Passa även på att läs lite inlägg där om ni inte gjort det tidigare, en blogg med mycket eftertanke.

Ni hittar tll Enbart genom att klicka på bilden och väl där finns det en röstningsmodul på vänster sida.

Tack på förhand!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bibbi:

Röstat och klart för idag!

Kram

Bibbi

2:a kommentar, skriven , av vilsen:

Jo jag förstår..ALla vi har ju våran dagar då det är upp och ner..

Jag håller tummarna för dig..

Hur gick utredningen?

Skriv till mig om du vill?

Pusss på dig

Hoppas att allt gick bra ialla fall..

Pusss

3:e kommentar, skriven , av Ferhat:

SV: JAg trivs jättebra här som sagt :D

4:e kommentar, skriven , av peter pc carlsson:

Har faktiskt inte haft problem med småpojkar som vill ha mig. Tror nog att jag är glad för det. Jag menar hur illa låter det inte F.I.L.F bläää

5:e kommentar, skriven , av Nattis:

Haha jag snackade med en sådan på MSN, JÖSSES! :)

Kommentera inlägget här :