Jippi Yeah.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
I morgon kommer J hem och han kommer inte få en lugn stund vill jag lova.

Känner jag mig själv rätt så har jag talat hål i huvudet på honom inom en timme, och då oxå informerat honom om allt som måste fixas, ordnas och lagas.

Men hans " MIN *host* kära lilla dator är hel i alla fall. Förutom att jag lyckades peta in minneskortet helt fel i den så jag fick pilla ut det med en skruvmejsel. Men det är ju inte första gången nåt sånt händer LÄS DETTA SÅ BEGRIPER NI MIN NIVÅ PÅ IQ.

Men nu har jag gjort om henne till ännu mera min så nu kommer han inte vilja ha henne.
Jag kanske skulle passa på att lägga över allt som han har i denna lilla rara sak på den gamla datorn "nu hans" innan han kommer hem! Så kan jag stå där och blinka med ögonen och säga "titta vad jag har varit snäll", eller bara "råka" radera allt skit som tar en massa plats.
Nä han skulle genomskåda det direkt, han känner till min kärlek till denna lilla sak för väl.

I morgon kommer J inse hur lugnt och skönt det verkligen har varit att vara borta. Det är bra det då uppskattar han resan ännu mer ;-)

Kommentera inlägget här :