Lillen bättre!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Lillen är mycket piggare idag. Han vaknade vid 5 i morse och skällde på mig för att han sago-skiva inte va på fortfarande, han va så törsdig och hällde i sig vatten "tack och lov" 
 
Sen kom han in till mig och la sig och vaknade inte för ens 10.30 och bara vrålade "JAG ÄR HUNGRIG" Så nu sitt han här och äter fil. Hoppas det håller i sig!

Själv började jag hulka igår kväll, mår lite bättre idag så jag hoppas det bara va en släng.

För övrigt så kraxar jag som om jag skulle ha skrikit på en konsert hela natten och det går åt flera mil med toapapper till näsan. Leo bara skrattar när jag nyser hysteriskt. Jag sa att han kunde hålla räkningen på antalet nysningar åt mig, han räkna till 3 sen orkade han inte mer :-)

Nä nu blir det lite varmt te och en varm dusch.

Snorig puss på er!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Blondiie:

ååå fy att må dåligt! kra på er!

emelie brukar vakna mit ti natten och skrika för att hion nite få se på pippi!

ta hand om dig

2:a kommentar, skriven , av Bibbi:

Fy för att må så där.

Krya på er!

Kram

Bibbi

Kommentera inlägget här :