Min plan gick i lås!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Den där planen jag hade med att hålla J vaken i natt fungerade!

Kruxet är bara att nu ska han anmäla mig för våldtäkt enligt hans egna ord i natt.
Jag förståååår inte vart han får allt i från!

Kanske ska göra det lätt för honom och ge honom några direktnr att ringa.

Det är aaaabsolut inte mitt fel att han inte har varit vaken.

Han måste träna på att få in lite styrka i meningen: " Jag är trött, jag ska sova" Få in lite respekt i orden.

Han förstår inte att det är just det jag hjälper honom med på nätterna ;-)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Magstark:

Ja visst är det så att man sover som bäst efter sex? Jag tycker han ska vara lite mer tacksam :p

2:a kommentar, skriven , av Den där J:

Nu ska inte du o magstark gadda ihop er mot mig.

Behöver jag sova så är det ju så.

3:e kommentar, skriven , av Nattis:

Vad hände med NEJ? Måste väl funka också, det är vad de alltid drar upp i advokatserierna..

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Män är då aldrig nöjda...lite får dem väl stå ut med...även om jag skulle ha trott att en "våldtäkt" vore något att vara tacksam för :P

Kommentera inlägget här :