Mycket jobb för lite magknip - en mild form av en Terry.

publicerat i En Terry! Pinsamheter;
Jag satt här och diskuterade med Zack om hur gott det skulle vara med en semla egentligen.
Till sist hade jag trissat upp mig så jag bara MÅSTE HA!!

Vi kastade oss i bilen och Zack tjatade hela vägen till konsum om hur gott det skulle bli.
Väl där såg vi att dom va slut. FAAAN!
Vi tog sikte mot ICA MAXI i Kumla i stället för vi tänkte fan inte åka hem utan semla.

Tog rikting mot delikatess-disken och såg på långt håll att det va tomt....... ATTANS!!
Men det fanns en ända liten ynklig semla i tårtform "inte så liten alltså". Det får duga.

In i bilen och hem till Hallsberg igen. kastade fram två tallrikar och började äta. Det va så gott och Zack sneglade snett på mig när jag små stönade samtidigt som jag tuggade.
3 små bitar fick jag ner innan magen sa ifrån.

Så vad har jag lärt mig av det här då.

Jo: Ät inte en semla efter 3 veckor med dietdrinkar.............    Så nu vet jag inte om jag ska byta titel från pucko till idiot!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ormbäraren:

här går de åt en semla om dagen...hehe. ibland en wienersemla : )

2:a kommentar, skriven , av Den där J:

Det mest underliga är ju att du inte räknade ut det innan.

3:e kommentar, skriven , av vashten:

Godmorgon, ja jag fuskade med dieten igår var på middag och till efterätt fick jag en semla....super gott......allt väl med dig??

4:e kommentar, skriven , av Blondiie:

haha men visst var det gott INNAN du fick ont...

jag älskar mitt jobb, synd bara det är några veckor kvar innan man skall till skolan igen!

5:e kommentar, skriven , av peter pc carlsson:

Ahhh vad tusan Pucko kan tolkas i vid bemärkelse ;-)



Gott låter det i vart fall. Själv tål jag inte mjölk men kan inte låta bli chocklad och glass.... uppenbarligen tycks jag gilla toaletter också.

6:e kommentar, skriven , av hella starsprinkle:

det fanns semlor på Ica Alle you know.

Fattar inte varför du inte åkte dit,hehe.

7:e kommentar, skriven , av Hontass:

Det stänger väl 20.00 på ICA. Klockan va mer än så på kvällen!

Kommentera inlägget här :